Aj aj

Jag blir smått galen av att inte kunna sitta ner utan att få ont! Värken som strålar från magen och bak mot ryggen är fruktansvärt jobbig...Frågade barnmorskan vad det kunde vara och fick som svar att det kunde vara magkatarr, gallan eller andra organ som trycks ihop eftersom jag är rätt så kort.
Vad det än är så är det väldigt jobbigt, att sitta i en bil är en mardröm då jag måste sitta framåtlutad hela tiden och efter en dag på jobbet är det sängläge direkt jag kommer hem då jag inte ens kan sitta i soffan, frustrerande!
 
Nu tillbaka till sängen igen...
 
 ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa, mamma till Charlie och Sam

Men usch då ! Förstår frustrationen. Kanske blir att gå hemma lite tidigare än planerat? För så där kan du ju inte ha det :/

2012-08-15 @ 19:53:36
URL: http://karolinalisanilsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!