Gulliver

Börjar bli lite smått stressad över att det enda vi köpt än så länge till vårt lilla pyre är en spjälsäng och en fleeceoverall. Spjälsängen var ett rea fynd på IKEA, hela 265:- fick vi betala för den. Fleeceoverallen kunde jag inte motstå när jag och min lillasyster var och shoppade, då i vecka 24. 
Vet inte varför, men jag har inte velat köpa saker för tidigt, men nu inser jag att det bara är 13 veckor kvar till bf och det är hög tid att börja shoppa lite saker som pyret kommer att behöva.
 
Kanske blir lite nätshopping i helgen då kärleken jobbar hela helgen och jag är kvar i Stockholm! 
 
(Ikea)
 
♥ 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är bara att sätta igång att shoppa loss, gud så roligt:)!!

2012-08-03 @ 19:25:44
Postat av: Sara

Hihi tant sara har hittat jätte mkt fint till lilla pyret;)

Kram!!

Svar: Jaså, hihi! Ja det finns ju hur mycket som helst till de små! :)
Marie Nilsson

2012-08-06 @ 12:44:36
URL: http://sarasknasigadagar.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!