Hjärta

Hade ett besök inbokat hos barnmorskan i slutet av förra veckan och vi fick för första gången höra lilla pyrets hjärta slå! Hjärtljuden mättes till 156 slag i minuten. Sedan blev det invägning och vågen visade +7 kilo sedan inskrivningen tidigt i våras och såklart mätning av magen, där jag låg precis över normalkurvan. Det som var mindre bra var mitt järnvärde, var nere på 102 och det betyder att jag måste äta järntabletterna och försöka äta mer järnrik mat.
 
Magen har verkligen vuxit en hel del sista veckorna och pyret därinne fortsätter ge ifrån sig ordentliga sparkar, såå mysigt! 
I veckan ska jag försöka inhandla delar av det som står på inköpslistan, bara 12 veckor kvar nu och jag känner på mig att det kommer gå i rasande fart! 
 
 
 
(Weheartit)
 
♥ 

Kommentarer
Postat av: Lisa, mamma till Charlie och Sam

Ja tänk att de bara är 12 veckor kvar nu! Det är ju ingenting egentligen ! Har ni bestämt vilken vagn nu ska ha ännu ;)

Svar: Jaa, det går galet snabbt! :) Nej, vi har inte bestämt oss än, vill vänta och kika på Easywalker som skulle komma in till butik under vecka 33. Men det är verkligen dags att vi bestämmer oss!
Marie Nilsson

2012-08-13 @ 20:44:18
URL: http://karolinalisanilsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!