Bärsele eller bärsjal?

Passar på att kika runt lite på bärselar och bärsjalar medan lillen sover. Vår kille vill nämligen bli buren hela tiden och har lite svårt att somna om man inte går runt och bär på honom. Vilket i sig är väldigt mysigt, men jag har fortfarande lite svårt att bära honom allt för långa stunder efter snittet och även att ha honom i knät då han gärna sparkar på min mage och på såret. Och nu när pappan i huset börjat jobba så måste jag ju orka bära honom om han är missnöjd och därför funderar vi på att köpa en sele eller sjal. Men frågan är nu vilket alternativ som passar oss bäst? Var förbi Babyproffsen igår och rådfrågade, de berättade att man får låna hem en bärsele eller sjal i någon dag för att testa om det är något som passar oss, tror minsann vi ska göra det.
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni får ju våran bärsele om ni vill. Men jag skulle nog rekommendera sjal!

2012-12-07 @ 06:35:11
Postat av: Anneli

Vi har en bärsele här hemma som jag längtar efter att få börja använda. Lilltösen måste bara först passera 3500g så ska vi testa, snart så :)

2012-12-07 @ 13:11:32
URL: http://vardagssaker.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!