Helgen

Vi har som sagt spenderat helgen i Stockholm! Bott på hotell, ätit god mat, och såklart hälsat på flera av våra vänner i huvudstaden! Kändes som att komma hem igen, åkte förbi min lägenhet och kikade upp, gick på affären som jag så ofta handlade på, åkte förbi mitt jobb och det kändes verkligen som igår flyttlasset gick. Tänk att jag nu bott i min nya stad i 2,5 månad. Efter 10 år känns Stockholm fortfarande som mitt hem, där jag vill bo. Men allt har sin tid, nu har vi har vårt hus här uppe där jag trivs bra, vi har vår fina kille och vi har varandra. Sen kommer jag alltid sakna mina fina vänner, men jag är glad att vi kan åka ner när vi vill och hälsa på.

 

 
 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!