Tisdagslyx

Men vilket vårväder det varit idag, solens strålade ända till sen eftermiddag! Underbart! Har unnat jag mig lite extra tisdagslyx genom att färga ögonbrynen, ögonfransarna och ansiktet har fått sig en rengörande ansiktsmask. Vilken skillnad det blir när man färgar både fransar och bryn, känner mig redan mycket piggare!

Innan jul klickade jag även hem serumet Nutraluxe lash och sen i fredags har jag använt det varje kväll och jag måste säga att det verkligen fungerar. Fransarna är både mörkare, längre, tjockare och mer böjda än de var innan!

Efter helgen kom en kollega och frågade mig om jag brukar ha mascara på mig eller om jag hade en ny mascara för mina fransar var så fina, men jag har alltid mascara och samma sort som innan helgen men skillnaden är att jag använt serumet, så man kan se resultat väldigt fort. Lite dyrt kanske men man kan fynda till bra priser då de rear ut dem lite här och var på nätet.

Hoppas ni haft en fin tisdag!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!