Svart vs. Denim

Söndagen startade tidigt med en god hotellfrukost innan vi vinkade av vårt besök som skulle fortsätta sin resa söderut. Åkte iväg för att kika på byxor då jag verkligen var i behov av lite nytt då två av mina favoritbyxor tackat för sig. Min förkärlek till svarta jeans/byxor är stor, tycker helt enkelt det är snyggast att matcha fina blusar och toppar med ett par svarta byxor. I garderoben finns många par svarta byxor och jag är alltid på jakt efter den perfekta svarta byxan med den perfekta passformen.

Provade en hel del och kom hem med ett par svarta chinos och ett par mörkt denimblå jeans. Tycker det är fint med jeans i olika tvättar men kanske främst på våren och sommaren när man matchar med en vit topp. Men nu i vår så ska jag allt försöka variera mig mer i färg även när det gäller byxor/jeans. En benvit tunnstickad tröja fick också följa med hem idag.

image description


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!