Välkommen mars!

Tänk att det är första mars idag, helt galet underbart! Dagen började dock mindre bra då varmvattnet var avstängt och det blev ett kallt uppvaknande, brrr! Jag som älskar att duscha länge och varmt på morgonen fick springa in och snabbt ut igen. Sedan var jag tvungen att ringa tandläkaren och boka en tid då jag har problem med två visdomständer, ajaj.

Men alldeles för en stund sedan fick jag ett sms av min lillasyster som bor i en stad långt norrut, att hon och hennes familj kommer och sover över en natt hos oss i Sundsvall i helgen innan de fortsätter sin resa söderut. Åhh, så glad jag blev! I januari blev jag nämligen moster till ännu en liten kille och har inte haft möjligheten att träffa dem eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Så nu längtar jag massor efter mosters älsklingskillar!

Så planen att vara i Stockholm i helgen ändrades snabbt och nu är det dags att börja packa väskan för i morgon efter jobbet sätter jag mig på tåget norrut igen!



"Letar efter myror"



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!