Bf+4

Vaknade vid 3-tiden imorse med mensvärk, det ilade under magen och värkte upp mot ryggen. Kände mig hungrig och gick ner till köket och åt lite yoghurt och sedan försökte jag somna om. Men förvärkarna/sammandragningarna kom var 6e minut och varade drygt en minut. Vissa kändes mer än andra och det höll i sig ända fram till klockan 7.30. Då bestämde jag mig för att ta en dusch och en Alvedon. Efter duschen la jag mig ner igen och då satte det igång igen, ilade och värkte. Men efter en stund avtog allt och jag lyckades somna och sov till och från fram till klockan 10.00. Under dagen har det kommit och gått så vi får se hur denna natten blir.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kanske pyret tycker det är dags att få träffa er nu, håller tummar och tår och sänder min eneri till er alla!!

2012-11-14 @ 21:03:42
Postat av: Anneli

Låter lite som min natt natten mot igår. Men mina varade i max 20-30 sekunder... Och ingenting mer efter det, ännu iaf....

2012-11-15 @ 21:38:43
URL: http://vardagssaker.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!