Det närmar sig

Julen förbereds på IKEA och jag längtar massor! Älskar julen och allt som hör till, glögg, pepparkakor, lussebullar, julbord, julklappar, julgran, juleljus, familj och massa snö! Denna jul kommer bli än mer speciell och mysig då vi får fira den med vårt efterlängtade Pyre!

Jag tjuvstartade ju med julmust, pepparkakor och lussebullar redan i september då vi hade den årliga presentationen av den kommande julkampanjen på jobbet, såå gott! December var också en av mina favoritmånader då jag jobbade på förskola, att pyssla med barnen, träna på luciasångerna, baka papparkakor och se deras glädje och förväntan inför julafton och jultomten! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ooooh så roligt! Dom har börjat plocka fram Julpyntet här i stan och det kliar verkligen i fingrarna! Vill handla och pynta NU!

2012-10-19 @ 19:00:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!