Malm gånger 4

Första veckan i huset och i min nya hemstad, har passat på att vila en hel del och bara skrotat runt hemma i mjukisar hela dagarna, skönt att kunna vila för en gångs skull. Känns lite som om jag skolkar från jobbet, har alltid jobbat heltid och varit den som var först in på jobbet på morgonen och gått sent. Så att helt plötsligt vara ledig och inte behöva passa tider känns väldigt, väldigt ovant. 
 
Har iaf haft som mål att skruva ihop byråer under veckan, så en hel del skruvande har det blivit.  Fyra stycken Malm byråer, 3 av dem ska stå i garderoben i vårt sovrum och en byrå ska stå i Pyrets rum. Tar lite längre tid och är inte alls lika smidigt att att sitta på golvet och skruva och fixa när man har en stor mage i vägen. Men nu är alla byråer klara och det blir så fint och nu har vi massor av bra förvaring! 
 
Igår var vi iväg och köpte mer garderobsinredning, jag gillar som sagt ju att ha alla mina toppar, tröjor, linnen och koftor hängande på galgar så det blir en hel vägg med bara stänger att hänga på och det  kommer att bli toppen! 
 
Uppdaterar med fler bilder senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Underbart med mycket plats för kläderna! Hade också velat ha mer utrymme för att hänga kläder !

2012-10-05 @ 13:09:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!