Tack Stockholm för 10 underbara år!

Har packat, städat och fixat i ordning lägenheten hela helgen. Blev ett släp lastat till max som vi med lite tur precis fick igen, pust! 
När vi väl satt i bilen och var på väg ut från Stockholm kom det över mig, jag vill INTE flytta! Vill inte lämna mina fina vänner, ännu jobbigare då tre av mina närmsta vänner dessutom kommer vara mammalediga samtidigt som mig och så befinner jag mig i Sundsvall, många, många mil ifrån dem, usch! 
 
Tårarna rann och jag hade en klump i magen hela resan upp, men jag vet att vi kommer ses ändå trots avståndet. Vi har redan planerat in sommaren och att semestra ihop och sedan får jag passa på att åka ner med Pyret när vi alla är lediga. 
 
Tack Stockholm för 10 underbara år! Kommer sakna er alla massor, massor!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men vad jobbigt! Du får ge Sundsvall en chans och funkar det inte så får ni flytta till Stockholm i stället. Är ganska lätt att träffa nya vänner när man fått första barnet:-) Med andra barnet är det inte lika lätt, upplever jag.

2012-10-05 @ 13:07:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!