Början på något nytt

Inte utan att det känns en smula sorgligt så bestämde jag mig idag för att prova byta ut liggdelen på vagnen mot sittdelen. Har försökt dra ut på det så länge som möjligt men eftersom lillen inte alls är nöjd att ligga i vagnen när han är vaken och flaxar med händerna som om han tycker det är otäckt när vagnen rullar så är det nog dags nu. Tänk jag tycker det var nyss vi var ute och gick vår första promenad med en nyfödd Dante sovandes i vagnen. Åh vart tar tiden vägen?
Det var iaf en nöjd kille jag satte ner i vagnen och gick på promenad med. Han somnade rätt snabbt och när vi kom tillbaka hem hann jag med en kaffe i solen på altanen innan lillen vaknade.


Ikväll är det dags för babysim igen, ska bli mysigt! Efter det måste vi verkligen åka och storhandla, kylen ekar tom och eftersom vi inte har något kök just nu så måste det fyllas upp med lättlagad mat.

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja visst är det sorgligt hur snabbt dom växer:-( En tid som aldrig kommer åter. Jag har till och med börja tänka på smått igen, jag som trodde jag var färdig med sånt redan, haha! Mysigt att plaska lite, måste ta barnen till badhuset någon dag. Var länge sedan vi var där nu! Har ni också haft soliga dagar på senaste tiden? Här har det fortsatt vara sol varje dag! Härliga dagar!

2013-04-09 @ 21:36:35
Postat av: Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Han ser verkligen ut att trivas =)

Svar: Ja, men eller hur! Han var såå nöjd! :)
Marie Nilsson

2013-04-09 @ 21:44:17
URL: http://sarasrum.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh har du också gjort det nu. De ska ju alltid vara våra små bebisar : )
Jag har inte ryggstödet på högsta läget för det är fortfarande lite vingligt när han sitter. Brukar ha den på lite fällt så han känner att han sitter mer upprätt och kan ha koll på läget. Var så nära att byta tillbaka efter första gången men jag sa åt mig själv att låta bli : ) Han verkar trivas hur bra som helst och sover som en stock i den.

Så söt han är : )

2013-04-09 @ 22:18:01
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Emily

Oj, vad snabbt det gått. Han ser verkligen glad ut att få komma upp och sitta :)

Svar: Ja, tiden går verkligen fort! Man tyckte att det gick fort innan man fick barn men NU ser man verkligen hur fort det går! :) Ja, han är en helt annan kille nu när han får sitta upp i vagnen, så roligt!
Marie Nilsson

2013-04-11 @ 11:33:33
URL: http://totalarlighet.blogspot.se
Postat av: Anneli

Ja vart tar tiden vägen... Roligt på ett sätt när det händer grejjer men det går nästan för fort emellanåt...

Svar: Ja, precis! Roligt att se utvecklingen! Tycker nästan det händer något nytt varje dag! :) Men tiden får gärna sakta ner bara liiitegrann! :)
Marie Nilsson

2013-04-11 @ 13:34:27
URL: http://vardagssaker.blogg.se/
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

men vilken fantastisk bild på lillkillen :)

Svar: Tack! gullig du är och välkommen hit! :)
Marie Nilsson

2013-04-16 @ 01:50:53
URL: http://mammajennica.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!