Fredag

Åkte in till stan i förmiddags och blev kvar där hela dagen. Där mötte vi upp några mammor med bebisar, det var länge sedan vi sågs så vi hade en del att ta igen. Efter några timmars prat och kaffedrickande kikade vi i några affärer. Jag kom faktiskt hem med en tröja till mig själv, jag som alltid ÄLSKAT att shoppa till mig själv har inte köpt ett plagg sedan mammakläderna i höstas.Så det verkligen på tiden med något nytt i garderoben! Blev två vårmössor och en urgullig keps till lillen också.

Nu sover Dante förhoppningsvis för natten om han inte väcks av oljudet nere i köket. Mannen i huset sätter nytt tak nämligen. Nu ska jag kila ner och kanske lyxar till det med ett glas cider och choklad, det är ju ändå fredag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande det ska bli att få se hur köket blir.
Shoppa till sig själv gör man inte som förr. Bara till de små, är ju faktiskt lite roligare : )

Nu tror jag det är tänder på G för det dregglas hej vilt här hemma. Eddie hade feber nu ikväll, vet inte om det kan komma med tänder?

Fina bilder på dig och Dante : )

2013-04-06 @ 20:31:32
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Emma ❥ Olivias mamma

Åh, vilken fin blogg du har! En ny favorit :}

2013-04-08 @ 09:04:23
URL: http://alskadeolivia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!