Veckans bästa dag

Fredagen är här, veckans bästa dag enligt mig! Nu väntar två dagars ledighet tillsammans alla tre, mysigt! Annars betyder fredag babysång, Dante tittade mest på de andra barnen och att Mamma sjöng var mindre intressant. Det var en liten skara där idag då många är sjuka just nu, usch är så rädd att Dante ska bli sjuk igen...I natt sov Dante närmare 6 timmar i sträck och jag blev nojig då det var hela 8 timmar sedan han åt och det har inte skett många gånger utan han brukar vakna efter 4 timmar ganska exakt. Så i natt blev det en flashback till då han hade Rs och vi inte kunde väcka honom...Men när jag tog upp honom så vaknade han och åt som vanligt, skönt! Nu lite vila och mys i soffan och sedan väntar vi på att Pappan i familjen kommer hem!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag håller med dig, fredagar är bäst:)! Sam sov också otroligt bra i natt. Var tvungen att tända sänglampan för att se om han andades! Haha:)

2013-02-08 @ 21:24:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!