Sömn

Är en trött Mamma idag, Dante har sovit riktigt dåligt den sista veckan. Han har somnat sent och vaknat för mat varannan timme nätterna igenom för att sedan göra morgon vid 7-8 tiden. Så idag bäddade jag ner honom i vagnen och gick en promenad och sedan har han sovit kvar i vagnen i två timmar nu. Passar på att vila lite på soffan under tiden och hoppas jag blir lite piggare! Kan nog räkna på en hand de gånger jag vilat eller sovit på dagarna sedan Dante föddes. Men idag är en sån dag då kroppen bara måste få vila för att orka med.


Kommentarer
Postat av: kata

jag har också sovit dåligt flera nätter..Mille har hems hosta..han hostar tills han spyr...och magen hans är i obalans pga förkylningen så så fort han äter så kommer det ut...inge kull..hoppas han blir bra snart..lillgubben min..och hoppas du fick vila..det behöver man ;)

Svar: Men fy, stackars Milton! Hoppas han kryar på sig snabbt, inge roligt alls när de små är sjuka. Hoppas du också kan vila lite, jaa, det behöver man verkligen :)
Marie Nilsson

2013-01-28 @ 14:37:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!