Framme!

Tågresan ner gick bra! Skönt att kunna ha vagnen bredvid sig. Gick över förväntan att köra både vagn och resväska ner för tåg, in i hissar, på pendeltåg och sedan en kort promenad till lägenheten.

Träffade på en gammal kollega när vi klivit av pendeln, så kul att ses då det var några månader sedan sist vi sågs och då med ett pyre som sparkade i min växande mage och nu fick hon träffa pyret på riktigt, Dante!

Nu sover iaf lillen och jag ska oxå bädda ner mig strax. Klockan ringer tidigt imorgon bitti, vi ska nämligen möta upp min vän K och hennes Svea som föddes 6 dagar innan Dante. Vi tänkte prova på babyrytmik på Junibacken och sedan en lunch i stan!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt att vara i Sthlm igen. Skönt att tågresan gick bra.

Ja men visst är det härligt att hänga med andra mammor och bebisar...I love it. ja börja jobba, vad är det? : ) tanken är att jag ska börja jobba den 1 december och sambon är hemma dec/jan och sen börjar Eddie dagis i januari. Hur har du tänkt?

Kram

2013-06-14 @ 23:41:30
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!