God morgon söndag

Njuter av morgonens första kopp kaffe, lillen sover bredvid. Har blivit några dagar med sena kvällar för Dante, han somnar vid 19.30 tiden men efter ungefär 30-45 minuter vaknar han och är hur pigg som helst och vill inte somna om. Så igår ikväll somnade han inte förrän klockan 22! Men som kompensation på det har han tagit sovmorgon till 9.00 flera dagar nu! Rätt skönt det med, hihi!
Det gör oss ingenting att han är uppe och leker och busar med oss på kvällarna, snart är det ju semester också och vi vill inte låsa fast oss vid att han måste sova klockan 19. Så länge han mår bra och är pigg och glad på dagarna får han bestämma lite just nu.

I går bokade jag tågbiljetter till mig och Dante. Blir första gången vi åker tåg och första gången vi åker ensamma ner till Stockholm. Hoppas att det ska gå bra! Blir att försöka packa smart så jag får med mig allt när vi ska kliva av tåget. Ska bli så mysigt att komma hem till mitt kära Solna igen! Medan mamman och bebis roar sig i huvudstaden stannar pappan i familjen hemma och målar hus. Ska bli sååå spännande att komma hem sedan och se resultatet.
Ska försöka lägga in lite före och efter bilder på huset så ni också får se.

Ha en härlig söndag allihopa!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!