Länge sedan

Har varit glest med inlägg på bloggen den sista tiden. Tiden och orken har inte riktigt funnits. Vi har haft några veckor med riktigt stökiga läggningar och nätter. Först var det magen som krånglade i takt med att han började äta gröt och sedan tänderna. När det varit som värst har det varit 10-12 uppvak/ natt och en bra natt bara 3-4 uppvak.
Det är en väldigt bestämd kille vi har som bara lugnar sig och somnar om genom amning, så hela familjen har varit rätt trötta den senaste tiden.
Men de senaste nätterna har varit lite bättre, bara 3-5 uppvak/natt så jag hoppas och tror att det vänder nu. Igår tog Dante dessutom sovmorgon och sov till 8.30 och idag ända till 9.30! Lille vän!

Ett riktigt tråkigt inlägg men behövde skriva av mig lite och bloggen är ju lite som min dagbok. 


Något lite roligare är att vi i går trotsade regnet och började tvätta fasaden på huset. Vi kommer att fortsätta med det idag och förutom en planerad picknick med föräldragruppen imorgon på nationaldagen kommer helgen bestå av att borsta huset och förbereda för målning. För i veckan, om vädret tillåter är det tänkt att vi ska påbörja förvandlingen av vårt röda hus! Vi ändade oss i sista stund från Falu Svart till Falu grå och jag tror det kommer bli riktigt bra!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!