Packat och klart

Har varit en fin sommardag här i Sundvall i dag. Bjöd över våra grannar på glass och jordgubbar, så roligt med trevliga grannar och att lära känna de bättre!

Sedan har eftermiddagen bestått av att tvätta och packa inför resan imorgon. Tror jag fått med allt och tänkt på allt och det bästa av alltihopa, fått plats med alla mina kläder och Dantes kläder i en väska.! Det ni! Jag som alltid brukar packa ner helst hela garderoben och alltid haft svårt stänga resväskan när jag ska iväg!

Är första gången jag känner mig nervös över resan, hoppas, hoppas Dante är på bra humör! Det är ju trots allt 3,5 timmes tågresa och sedan pendeltåg från centralen. Hur tänkte jag?!?

Men nu det bästa av allt! I dag ringde min fina barndomsvän S och sa att hon tar flyget ner från Luleå och kommer och bor med oss i Stockholm i helgen. En perfekt avslutning på veckan! Åh, vad jag ser fram emot denna vecka tillsammans med mina vänner!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!