Strax framme

Sitter i bilen på väg mot Stockholm för att fira min första mors dag! Har inte så många mil kvar och direkt när vi kommer fram checkar vi in på hotellet och sedan är tanken att vi ska strosa ner på stan! På måndag checkar jag och Dante in hos min käre vän Cilla och där stannar vi ändå fram till onsdags då Kristoffer möter upp oss igen efter ha varit iväg på konferens.
Åh vad jag ser fram emot dessa dagar! Först hotell mys med lilla familjen, sedan umgås med mina fina vänner och jag tänkte även försöka hinna förbi jobbet och luncha med mina kollegor!

Hoppas ni får en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: kata

Vad härligt :) ha det så kul i Stockholm :)

2013-05-26 @ 21:23:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!